Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 12, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maleje przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą WP w liczbie użytkowników

W badaniu PBI/Gemius za czerwiec br. przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą WP zmalała do 110 tys. użytkowników. W poprzednim miesiącu wynosiła ona ponad 260 tys. użytkowników.

Liderem polskiego Internetu w czerwcu br. była Grupa Google, którą odwiedziło łącznie (dane PC i Mobile) 24,648 mln internautów – wzrost o 41 tys. w porównaniu z badaniem PBI/Gemius za maj br. Drugi był Facebook z 21,607 mln użytkowników (spadek o 296 tys.), trzecia Grupa Onet-RASP - 19,533 mln (spadek o 878 tys.), a czwarta Grupa Wirtualna Polska - 19,423 mln (spadek o 725 tys.). Różnica pomiędzy Onet-RASP a Grupą WP zmniejszyła się z 260 do 110 tys. użytkowników.
Dalej w zestawieniu znalazły się: YouTube.com - 18,856 mln (w ubiegłym miesiącu wynik ten był wliczony do wyniku Grupy Google), Grupa Interia.pl - 15,823 mln (spadek o 959 tys.), Grupa Gazeta.pl - 15,766 mln (spadek o 576 tys.), Grupa Allegro - 13,969 mln (spadek o 4,2 mln). Na spadek tej ostatniej Grupy miało wpływ wydzielenie serwisów ogłoszeniowych, m.in. Olx.pl i Otomoto.pl jako Grupy Naspers Classifields, która z 13,156 mln użytkowników otwiera drugą dziesiątkę.
W rankingu domen o największym ruchu prowadzi Google.pl z 24,317 mln użytkowników (wzrost o 113 tys.). Drugi jest Facebook.com - 21,607 mln (spadek o 296 tys.), a trzeci YouTube.com - 18,856 mln (spadek o 312 tys.). Na kolejnych miejscach są: Google.com - 18,031 mln (spadek o 513 tys.), Onet.pl - 16,554 mln (spadek o 486 tys.), Wp.pl - 14,233 (wzrost o 238 tys.), Allegro.pl - 13,947 mln (spadek o 588 tys.), Wikipedia.org - 13,698 mln (spadek o 989 tys.) Olx.pl - 11,194 mln (spadek o 845 tys.) i Interia.pl - 10,529 mln (spadek o 658 tys.).
Według badania PBI/Gemius liczba internautów w Polsce w czerwcu br. wyniosła ogółem 25,5 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) - 23,8 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) - 17,7 mln. Badanie wykonano na próbie ponad 127 tys. internautów w wieku od 7 do 75 lat. Wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack Millward Brown z trzeciego kwartału ub.r. i badania Maluchy z ub.r.

Liczba użytkowników serwisów internetowych wg badania PBI/Gemius
Create bar charts

(JM, 12.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.