„Media i Ty. Jak zarządzać kontaktem osobistym z dziennikarzami”
Adam Łaszyn
Wydawnictwo Message House
Warszawa 2015
Książka skierowana jest do PR-owców, rzeczników prasowych, menedżerów firm i wszystkich, którzy mają kontakt z mediami. Łaszyn nie pozostawia złudzeń: media i dziennikarze to narzędzia, z pomocą których osiąga się określone cele. I pokazuje, jak z tych narzędzi korzystać. Dużo więc w tej książce teorii i technik, które poznają adepci PR na studiach czy kursach. Lecz to nie tylko kolejny poradnik skutecznego zarządzania relacjami z dziennikarzami. Najciekawsze w tej książce są opis i analiza tego, jak w ostatnich latach zmieniają się media i jak my, dziennikarze, zmieniamy się wraz z nimi. Momentami pisana z przymrużeniem oka, nierzadko uszczypliwa wobec dziennikarzy, ale jest to książka przemyślana, uporządkowana i podparta licznymi przykładami z własnego doświadczenia. Autor już ponad 17 lat doradza i szkoli szefów firm oraz polityków.
JS