W trakcie Euro 2016 serwisy sportowe WP trochę popularniejsze od Onetu

Od rozpoczęcia Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej do odpadnięcia polskiej reprezentacji średnio najwięcej użytkowników miały serwisy sportowe Wirtualnej Polski - wynika z badania PBI/Gemius.
Od 10 do 30 czerwca br. serwisy sportowe WP miały 1,571 mln użytkowników. Na drugim miejscu znalazły się serwisy sportowe Onetu (1,508 mln), na trzecim Sport.pl (944 tys.). Na czwartym miejscu należący do Grupy Onet-RASP Przegladsportowy.pl (763 tys.), a na piątym serwisy sportowe Interia.pl (472 tys.). Kolejne są: Polsatsport.pl (404 tys.), Flashscore (294 tys.), Meczyki.pl (212 tys.), serwisy sportowe TVP (212 tys.) i serwisy sportowe Se.pl (121 tys.).
W trakcie turnieju na pozycji najczęściej odwiedzanego serwisu miejscami zamieniały się serwisy sportowe WP i Onetu. Serwisy WP były pierwsze w dniach: 11-13, 15, 17-19, 23, 25-30 lipca. Najlepszy wynik - 2,340 mln użytkowników - osiągnęły 26 lipca, dzień po meczu Polska - Szwajcaria. Serwisy Onetu były natomiast najpopularniejsze 10, 14, 16, 20-22 i 24 lipca. Najlepszy wynik - 2,112 mln użytkowników - również osiągnęły 26 lipca.
Wyniki opracowane przez "Presserwis" na podstawie badania PBI/Gemius z dni 10-30.06 na grupie wszystkich internautów, zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.
(JM, 06.07.2016)
