Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 04, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najlepsze rodzinne przepisy, czyli „Włoska kuchnia jak u babci”

(fot. materiały prasowe)

Włoska kuchnia jest uznawana za jedną z najlepszych na świecie. Jednakże komuś kto nie jest rodowitym Włochem stosunkowo trudno znaleźć tradycyjne receptury na wyśmienite potrawy, bo te przekazywane są z pokolenia na pokolenie w obrębie rodzin. Postanawia to zmienić… Irlandczyk - Donal Skehan. Wyrusza w kulinarną podróż po Italii w poszukiwaniu wybornych smaków i oryginalnych prostych składników, odwiedzając niekwestionowane królowe gotowania, czyli babcie.

„Włoska kuchnia jak u babci”, premierowe odcinki w poniedziałki, od 11 lipca, o godz. 22.00 i 22.30 na kanale Nat Geo People.

Donal Skehan, autor książek i programów kulinarnych, odziedziczył po swojej babci pasję do gotowania. Doskonale wie, że w przygotowaniu najlepszych, domowych posiłków wcale nie chodzi o skomplikowane prace kuchenne i drogie, wyszukane składniki. Wzbogacony wiedzą swojej rodziny, Donal wyrusza w kulinarną podróż po Włoszech w poszukiwaniu najlepszych przysmaków i cennych, rodzinnych przepisów. W czasie wyprawy odwiedzi seniorki, którym doświadczenia w gotowaniu tradycyjnych potraw można tylko pozazdrościć.

W każdym z trzynastu odcinków, prowadzący uczy się pod okiem gospodyń przygotowywania prawdziwych, włoskich potraw. Przekonuje się, że jego dotychczasowe doświadczenie kulinarne blednie przy gotujących całe życie babciach. Donal odwiedza lokalnych producentów i rolników, by zdobyć świeże składniki do swoich potraw. Na koniec czeka go test – musi przygotować posiłek dla rodziny i znajomych swojej mentorki. Czy podoła zadaniu?

Opisy odcinków:

Odcinek 1. „Włoska kuchnia jak u babci: Capena” – premiera w poniedziałek, 11 lipca, o godz. 22.00. 

W Capenie, malowniczym miasteczku w dolinie Tybru, Donal spotyka się z babcią Liną. Seniorka imponuje mu przygotowanymi przez siebie „Saltimbocca alla Romana”, czyli eskalopkami z szałwią i szynką parmeńską. Pod jej okiem Donal przygotowuje przyjęcie z daniem głównym – kurczakiem z paprykami. Ale najpierw wyrusza do miasteczka w poszukiwaniu świeżych składników.

Odcinek 2. „Włoska kuchnia jak u babci: Casteldilago” – premiera w poniedziałek, 11 lipca, o godz. 22.30. 

Tym razem mentorką Donala będzie babcia Anna, która gotuje od 12. roku życia. W przeszłości, jej specjałami można było się delektować w prestiżowym hotelu, który odwiedził nawet sam prezydent Włoch. Teraz Donal będzie miał okazję zasmakować jej kurczaka straccetti. Aby zdobyć składniki na kolejne dania, wyrusza na łowy z rybakiem Paolo. Czy będzie godnym uczniem babci Anny i zaskoczy jej gości wyśmienitymi smakami?

Odcinek 3. „Włoska kuchnia jak u babci: Rieti” - premiera w poniedziałek, 18 lipca, o godz. 22.00. 

Donal zawita do doliny Rieti, w środkowych Włoszech. Pod skrzydłami babci Sandry będzie uczył się przygotowania tradycyjnych, lokalnych potraw, takich jak pizzicotti czy quiche z raków. W międzyczasie wybierze się do wspaniałego ogrodu mnichów, aby zdobyć od nich świeże warzywa.

Odcinek 4. „Włoska kuchnia jak u babci: Graffignano” - premiera w poniedziałek, 18 lipca, o godz. 22.30. 

Babcia Pierina to prawdziwa lokalna legenda. Znana z wyśmienitego gotowania, prowadziła przez wiele lat restaurację z mężem, również kucharzem. Dzisiaj pod swoje skrzydła przyjmie Donala, pokazując mu prawdziwe włoskie dania, jak chociażby zupę acquacottę czy królika nadziewanego koprem włoskim i oliwkami.

Odcinek 5. „Włoska kuchnia jak u babci: Sant’Angelo in Colle” – premiera w poniedziałek, 25 lipca, o godz. 22.00. 

Toskania, wszechobecne winnice i babcia Silvana, mistrzyni kuchni prostej i naturalnej. Podejmie się ona nauczenia Donala przyrządzania ravioli, wprost rozpływających się w ustach. Jako, że jest ona właścicielką winnicy, Donal ma możliwość wykorzystania jej wina w kuchni, czym chce sobie zjednać mentorkę. Danie główne – toskańska wołowina. 

Odcinek 6. „Włoska kuchnia jak u babci: Montefalco” – premiera w poniedziałek, 25 lipca, o godz. 22.30. 

Umbria, serce Italii. Babcia Giovanna, była szefowa kuchni lokalnego hotelu, przyjmuje zadanie nauczenia Donala przygotowania i serwowania prawdziwych włoskich gnocchi. Ponadto, w dzisiejszym menu truflowa carbonara oraz jagnięcina w truflach.

Nat Geo People to nowy kanał telewizyjny pełen inspirujących historii, opowiadanych przez autentycznych, a przy tym niezwykłych bohaterów. Pokazuje fascynujące kultury, tradycje i niespotykane zjawiska. Zaspokaja ciekawość świata, dostarczając wiele rozrywki i wzruszeń. Jest adresowany przede wszystkim do kobiet. Można w nim zobaczyć m.in. takie serie jak „Dolce vita według Davida Rocco”, „Czworo niemowląt na sekundę”, „Weterynarz z powołania” czy „Kossakowski. Szósty zmysł” oraz „Zawód: lekarz”. Na kanale jest także emitowany cykl programów „Idąc własną drogą: kobiety, które inspirują”, przedstawiających niezwykłe kobiety i ich pasję do zmieniania świata.

Kanał Nat Geo People jest dostępny m.in. dla abonentów Cyfrowego Polsatu na pozycji EPG 160  oraz nc+ - na pozycji 141 oraz UPC – na pozycji 373 i 302 i TOYA – na pozycji 342, docierając do ponad 4.5 miliona gospodarstw domowych.

Po udanym debiucie w takich krajach jak: Dania, Niemcy, Włochy czy Turcja kanał Nat Geo People stał się integralną częścią oferty programowej rodziny marek National Geographic. Jego ramówka i oprawa antenowa zaprojektowane zwłaszcza z myślą o kobiecej widowni, idealnie dopełniają ofertę programową kanałów z portfolio FOX Networks Group.

Plik 01 | Plik 02

(04.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.