Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 30, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Talk-show Pospieszalskiego miał trzy razy mniej widzów niż program Lisa

Jan Pospieszalski (fot. archiwum Press)

Średnio 693,2 tys. widzów oglądało w wiosennej ramówce TVP 1 talk-show Jana Pospieszalskiego ”Warto rozmawiać”.

Jedynka emitowała program od 1 marca do 28 czerwca br. we wtorki o 21.25. Podczas pokazywania ”Warto rozmawiać” TVP 1 miał 5,16 proc. udziału w rynku – najmniej spośród największych stacji (w tym czasie udział TVP 2 wyniósł 18,37 proc., TVN – 11,05 proc., a Polsatu – 9,15 proc.). W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) udział TVP 1 był jeszcze niższy – 3,19 proc., podczas gdy TVN osiągał 14,24 proc., TVP 2 – 14,03 proc., a Polsat – 12,05 proc.).
Widownia tylko jednego wydania talk-show Jana Pospieszalskiego przekroczyła 1 mln – 15 marca program śledziło 1,03 mln osób.
Dla porównania, w ostatnim sezonie w TVP Info program Jana Pospieszalskiego "Bliżej" gromadził średnio 416 tys. widzów i dawał stacji 4,1 proc. udziału (1,4 proc. w grupie 16-49; emisja w czwartki o 22.30).
Z kolei program "Tomasz Lis na żywo" (w poniedziałki o 21.45) w sezonie 2015/2016 oglądało w TVP 2 średnio oglądało 2,18 mln osób.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 30.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.