Paweł Stano nowym prezesem LifeTube

Paweł Stano (fot. materiały prasowe)
Po trzech latach od utworzenia LifeTube, sieci zrzeszającej twórców na YouTube, Barbara Sołtysińska, współzałożycielka, która od początku była prezesem zarządu, przekazuje obowiązki Pawłowi Stano, dotychczas dyrektorowi operacyjnemu firmy. Sołtysińska przechodzi do rady nadzorczej.
Paweł Stano, nowy prezes LifeTube pracował m.in. w Ringier Axel Springer, gdzie odpowiadał za sprzedaż produktów internetowych i opracowywanie oraz wdrażanie strategii sprzedaży. Zarządzał też spółką Blomedia.pl, gdzie współtworzył pierwszą w Polsce platformę specjalizującą się w marketing treści w blogosferze.
„Jestem niezwykle dumna z osiągnięć całego zespołu LifeTube’a. Zatrudniamy ponad 35 najlepszych specjalistów z obszaru video online oraz content marketingu, zrzeszamy największe kanały YouTube w Polsce z zasięgiem na poziomie kilkudzisięciu milionów widzów oraz organizujemy wydarzenia odwiedzane przez dziesiątki tysięcy osób. Z Pawłem Stano współpracuję od ponad roku i jestem bardzo dumna z dynamiki rozwoju spółki, która jest na poziomie ponad 100% wzrostu przychodów rok do roku. Zdecydowałam się na ten krok, ponieważ skupiam się na budowaniu grupy spółek w segmencie influencer-marketingu oraz zagranicznej ekspansji indaHash i jestem przekonana, że Paweł jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu” – komentuje Barbara Sołtysińska. „Paweł jest bardzo doświadczonym managerem, działającym na polskim rynku reklamy od ponad 15 lat. Ten krok zapewni spółce i twórcom dalszy bardzo dynamiczny wzrost oraz pozwoli na utrzymanie pozycji lidera” – dodaje Sołtysińska, która pozostaje największym udziałowcem w LifeTube.
LifeTube działa 2013 roku i zrzesza ponad 200 kanałów największych twórców YouTube w Polsce. Od początku istnienia firma zrealizowała ponad 800 kampanii.
Aktualnie LifeTube współpracuje z największymi międzynarodowymi markami, dla których tworzy strategie oraz realizuje projekty w obszarze video content marketingu. Wśród nich są: Coca-Cola, Orange, Procter&Gamble, Unilever, Play, Samsung, Apple i McDonald’s.
(MAK, 28.06.2016)
