Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 25, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cannes 2016 – pożegnanie

Ostatni dzień Cannes Lions! Czas na pożegnanie. To był tydzień pełen inspirujących wystąpień, czasu na myślenie i naładowanie akumulatorów na kolejny rok.

Część delegatów wyjechała już wczoraj. O ile wczoraj zmniejszona frekwencja na prelekcjach i w strefach przy festiwalu nie była zbyt zauważalna, to dziś zdecydowanie było widać, że Cannes 2016 dobiega końca. Część stref chillout jest już zamknięta, a delegaci którzy są jeszcze na miejscu skupiają się w głównej sali.

Jakie będą główne tezy, które przywiozę ze sobą z Cannes Lions? Najbardziej w oczy rzuciła mi się fascynacja naszej branży VR-em. Widać, że wszyscy ulegliśmy tej magii i widzimy jak niesamowite możliwości daje ona nie tylko nam, pracującym w reklamie, ale przede wszystkim konsumentom. VR sprawia, że otwiera się przed nami nowa rzeczywistość. A rozwój wideo 360 i coraz bardziej zaawansowane wdrożenia pokazują, że w tym świecie granicą jest jedynie nasza wyobraźnia.
Jeśli nie widzieliście wystąpienia teamu Google, w którym zespół opowiadał o tworzeniu contentu 360, zapraszam do obejrzenia wideo poniżej. Naprawdę watro!

Niezwykle cieszy mnie, że bardzo eksponowaną tematyką tegorocznego Cannes Lions był wpływ szeroko pojętej branży komunikacyjnej na rozwiązywanie projektów społecznych. W tym roku (podobnie jak w ubiegłych latach) oprócz dużej liczby zgłoszonych projektów społecznych, temat zaangażowania w problemy współczesnego świata miał bardziej wymierny charakter. O debacie z udziałem Ba Ki-Moona oraz inicjatywie „Common Ground” możecie przeczytać w mojej wczorajszej relacji. Uczestnicy Young Lions pracowali w oparciu o briefy stworzone na podstawie ogłoszonych w zeszłym roku celów ONZ, a delegaci obecni na Festiwalu mieli wpływ na rozdysponowanie grantu przyznawanego w ramach Glass Lions. Wysokość grantu była niebagatelna, bo wynosiła aż 100 tys. euro. Zespół Cannes Lions wyłonił dziewięć globalnych fundacji i organizacji międzyrządowych, które wzięły udział w konkursie grantowym. Wśród nich znalazły się m.in. Clinton Foundation i UN Women.

Ciekawym doświadczeniem był dla mnie udział w prezentacjach nominowanych w kategorii Innovation Lions. Specyfika kategorii, sprawia na shortliście znalazły się zarówno gotowe, działające koncepty, jak i pomysły, które są jeszcze w fazie wdrożenia.

Wiem, co będę robił po powrocie. I zachęcam Was do tego samego - jeszcze przez kilka tygodni nieodpłatnie będą dostępne archiwa tegorocznego konkursu. Warto przejrzeć nagrodzone prace. Lista zwycięzców wraz z case study w wersji wideo dostępna jest tutaj.

Dziękuję za uwagę.

Piotr Łuczak, group account manager, Lubię to – linked by Isobar

(25.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.