Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmniejszyła się słuchalność radiowej Jedynki i Trójki o poranku

W porannym paśmie rośnie słuchalność RMF FM i Radia Zet, a maleje Programu I i III Polskiego Radia.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Millward Brown, w fali marzec-maj br. w dni powszednie między 6 a 9 rano liderem był RMF FM, którego udział w czasie słuchania wyniósł 25,5 proc. – oznacza to wzrost z 24,2 proc. w fali marzec-maj ub.r.

Słuchalność Radia Zet zwiększyła się z 13,1 proc. do 14 proc. Od września ub.r. gospodarzami poranka w Zetce jest nowy duet – Agnieszka Kołodziejska i Tomasz Florkiewicz, którzy zastąpili Marzenę Chełminiak, Marka Starybrata i Marcina Sońtę.
Program I Polskiego Radia zmniejszył udział o poranku z 12,7 proc. do 10,4 proc. Do grona współprowadzących ”Sygnały dnia” dołączyli w lutym br. Michał Rachoń i Piotr Gociek (Gociek nadal prowadzi audycję).

Z kolei słuchalność Programu III między 6 a 9 zmalała w tym czasie z 8,8 proc. do 8,5 proc. W lutym br. poprzednia dyrektor anteny Paulina Stolarek-Marat odsunęła od prowadzenia porannej rozmowy ”Salon polityczny Trójki” Marcina Zaborskiego (prowadzi popołudniowy ”Puls Trójki”). Od marca gospodarzem ”Salonu” na zmianę z Beatą Michniewicz jest Paweł Lisicki, redaktor naczelny ”Tygodnika do Rzeczy”.

(KOZ, 22.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.