Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowi szefowie rozgłośni regionalnych zmienią prezesa Audytorium 17

Właściciele Audytorium 17, reprezentującego rozgłośnie regionalne Polskiego Radia na ogólnopolskim rynku reklamowym, chcą, aby spółka miała nowego prezesa.

W ciągu ostatnich miesięcy, po wejściu tzw. małej ustawy medialnej, zmienili się prezesi 14 z 17 publicznych rozgłośni regionalnych, które są udziałowcami Audytorium 17.
W zeszłym tygodniu wybrano nową radę nadzorczą spółki. Znaleźli się w niej prezesi Radia dla Ciebie Tadeusz Deszkiewicz (został przewodniczącym rady), Radia Kraków Przemysław Bolechowski oraz prezes Radia Łódź Dariusz Szewczyk.
– Nie jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych wyników Audytorium 17. Jako rozgłośnie regionalne mamy razem zasięg ogólnopolski. W proporcji do naszego potencjału efekty finansowe są mizerne – mówi Tadeusz Deszkiewicz, przewodniczący rady nadzorczej Audytorium 17. – Będzie zmiana prezesa Audytorium 17. W jaki sposób dokonamy wyboru, czy będzie konkurs, czy nie, zdecydujemy na pierwszym spotkaniu rady – zapowiada Deszkiewicz. Decyzja ma być jeszcze w czerwcu albo w lipcu.
Od stycznia 2013 roku prezesem Audytorium 17 jest Beata Jaworska, która w latach 2001-2006 była w zarządzie Polskiego Radia.

(KOZ, 21.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.