W Polsacie reklamy przy festiwalu disco będą dwa razy droższe niż przy finale Euro 2016

Polsat Media, biuro reklamy Grupy Polsat, zaczęło sprzedaż czasu reklamowego głównej anteny na lipiec. Najdroższą pozycją jest transmisja Disco Hit Festiwal w Kobylnicy. W porównaniu z lipcem ub.r. zdrożał też program informacyjny "Wydarzenia".
Za 30-sekundową reklamę przy festiwalu muzyki disco, który odbędzie się w piątek 8 lipca, Polsat chce nawet 44,9 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). To 22,3 proc. więcej, niż w lipcu ub.r.
Z lipcowych transmisji meczów piłkarskich Mistrzostw Europy we Francji (były sprzedawane już wcześniej) najwyżej wyceniono w Polsacie mecz ćwierćfinałowy (niedziela 3 lipca), bo na 28,7 tys. zł. Z kolei za reklamę przy finale Euro 2016 trzeba zapłacić maksymalnie 21,2 tys. zł (niedziela 10 lipca). Mecz ten pokaże także TVP.
W porównaniu z lipcem ub.r. o 6,8 proc. zdrożały spoty przy programie informacyjnym "Wydarzenia", które kosztują teraz do 22,1 tys. zł (główne wydania niedzielne). Przypomnijmy, że w cenniku Telewizji Polskiej spoty przy niedzielnych "Wiadomościach" TVP 1 staniały o 25,6 proc. i kosztują maksymalnie 21,2 tys. zł. Natomiast reklamy przy niedzielnych wydaniach "Faktów" TVN wyceniono maksymalnie na 24,4 tys. zł (1,2 proc. taniej niż rok temu).
(RUT, 21.06.2016)
