Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Tygodnik do Rzeczy” w kwietniu poprawił sprzedaż o 20 proc.

W kwietniu br. wśród tygodników opinii najbardziej (o ponad 20 proc.) wzrosła sprzedaż „Tygodnika do Rzeczy” (Orle Pióro).

Według Związku Kontroli Dystrybucji Prasy „Polityka” (Polityka) w kwietniu sprzedawała się średnio w 129 298 egz. (wzrost o 8,91 proc.). Niższą sprzedaż miał "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) – 108 679 egz. (spadek o 4,18 proc.).
Wśród tygodników prawicowych najlepiej sprzedaje się „W Sieci” (Fratria) – 71 736 egz. (spadek o 1,34 proc.). „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) poprawił sprzedaż o 20,24 proc. - do 58 805 egz.
Największy spadek zanotował w kwietniu tygodnik "Wprost" (AWR Wprost) - o 34,71 proc., do 24 079 egz.
O 2,24 proc. spadła średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) - do 134 370 egz. Wynik "Tygodnika Powszechnego" (Tygodnik Powszechny) to 21 266 egz. (wzrost o 2,57 proc.).
"Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) miał średnią 277 484 egz. (spadek o 2,63 proc.).

(IKO, 21.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.