Sieć Netto w radiowej kampanii promuje "młodą polską kapustkę"
21.06.2016, 06:19
![](/images/contents/photo_44444_1466485751_big.jpg)
(fot. pixabay.com)
Spółka Netto Polska, właściciel sieci marketów spożywczych Netto, w kampanii promuje "młodą polską kapustkę". To nawiązanie do Bartosza Kapustki, piłkarza reprezentacji Polski, bohatera meczu Polski z Irlandią Północną.
- Promujemy młodą kapustkę w hołdzie dla talentu naszego piłkarza Bartosza Kapustki – informuje Mariola Skolimowska, PR & communitations manager Netto Polska. Kampania od wczoraj prowadzona jest w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Jej kreację przygotował Michał Łanuszka.
Według ekspertów po pierwszym meczu Polski na Euro 2016 wartość marketingowa 19-letniego Bartosza Kapustki wzrosła do 700 tys. zł.
(DR, 21.06.2016)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)