Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk w kampanii Play
![](/images/contents/photo_44442_1466449581_big.jpg)
fot. materiały prasowe
Operator komórkowy Play (P4) wprowadził nowe taryfy abonamentowe – o czym informuje w kampanii reklamowej z udziałem aktora Piotra Adamczyka (od lat promuje Eurobank) i kucharza Pascala Brodnickiego (do niedawna promował sieć sklepów Lidl).
Operator komórkowy Play (P4) wprowadził nowe taryfy abonamentowe – o czym informuje w kampanii reklamowej z udziałem aktora Piotra Adamczyka (od lat promuje Eurobank) i kucharza Pascala Brodnickiego (do niedawna promował sieć sklepów Lidl).
Brodnicki i Adamczyk w spotach występują w towarzystwie aktorki Agnieszki Dygant. Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Jej kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy MediaCom.
Od trzech lat Play wykorzystuje wizerunki celebrytów. W kampanii tego operatora wystąpili już m.in. Anna Mucha, Magdalena Różczka, Maciej Stuhr, Ewa Drzyzga, Margaret.
(DR, 20.06.2016)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)