Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk w kampanii Play

fot. materiały prasowe

Operator komórkowy Play (P4) wprowadził nowe taryfy abonamentowe – o czym informuje w kampanii reklamowej z udziałem aktora Piotra Adamczyka (od lat promuje Eurobank) i kucharza Pascala Brodnickiego (do niedawna promował sieć sklepów Lidl).

Operator komórkowy Play (P4) wprowadził nowe taryfy abonamentowe – o czym informuje w kampanii reklamowej z udziałem aktora Piotra Adamczyka (od lat promuje Eurobank) i kucharza Pascala Brodnickiego (do niedawna promował sieć sklepów Lidl).

Brodnicki i Adamczyk w spotach występują w towarzystwie aktorki Agnieszki Dygant. Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Jej kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy MediaCom.
Od trzech lat Play wykorzystuje wizerunki celebrytów. W kampanii tego operatora wystąpili już m.in. Anna Mucha, Magdalena Różczka, Maciej Stuhr, Ewa Drzyzga, Margaret.

(DR, 20.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.