David Copperfield główną atrakcją pierwszego dnia Festiwalu Cannes Lions
Jeszcze w sobotę w Pałacu Festiwalowym widać było, że Cannes Lions dopiero się rozkręca.
Wszędzie trwały gorączkowe przygotowania, a szczególne wrażenie robiły powstające na plaży strefy Twittera i Google. Podobnie jak w ubiegłym roku bardzo mocno zaznacza swoją obecność w Cannes Snapchat, który wykupił powierzchnię reklamową na samym Pałacu Festiwalowym i w jego pobliżu. Tym razem nie będzie miał jednak swojej plaży ani żadnych wystąpień podczas Festiwalu, co może dziwić szczególnie w kontekście wprowadzonych przed chwilą nowych narzędzi dla reklamodawców.
W tym roku trudno nie zauważyć reklam Samsung Gear VR. Wirtualna rzeczywistość będzie bez wątpienia jednym z dominujących trendów, a program Festiwalu przewiduje, aż dziewięć związanych z VR-em paneli.
Pierwszego dnia goście festiwalu byli świadkami pobicia rekordu Guinnessa w ilości podskoków ze 180 stopniowym obrotem na monocyklu. Wielu widzów przyciągnął również panel z udziałem An Li (general manager NetEase Media - lidera chińskiego rynku technologii internetowych). Dowiedzieliśmy się od niego jak konsumują Internet młodzi Chińczycy. Największe wrażenie zrobił jednak wywiad z Davidem Copperfieldem połączony z jego magicznymi trikami. Główna sala festiwalu po raz pierwszy była pełna. Mimo upływających lat Copperfild świetnie się trzyma i nadal daje ponad 600 spektakli rocznie. Nie zawiódł również i tym razem mimo, że znikający samolot czy znikającą Statuę Wolności widzieliśmy tylko na ekranie.
Zapraszam do obserwowania relacji na Snapchacie: foreweryoung.
Piotr Łuczak, group account manager Lubię to – linked by Isobar
(19.06.2016)