"Fakty" i "Kuchenne rewolucje" to najdroższe pozycje w cenniku TVN na lipiec
19.06.2016, 10:18
Biuro reklamy Grupy TVN zaczęło sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Najdroższe reklamy będą emitowane przy "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach".
30-sekundowy spot przy niedzielnych wydaniach "Faktów" kosztuje maksymalnie 24,4 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). To o 1,2 proc. taniej niż rok temu – wtedy ten program też był najdroższą pozycją cennika TVN. Także 24,4 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy "Kuchennych rewolucjach" – mimo że będą to odcinki powtórkowe. W przypadku tego programu cena wzrosła o 10,9 proc.
Z nowości wakacyjnej ramówki TVN najwyżej wyceniono program "Projekt lady", przy którym spot kosztuje do 23,6 tys. zł. Program Małgorzaty Rozenek będzie nadawany w poniedziałki o 20.50.
(RUT, 19.06.2016)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
