Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" i "Kuchenne rewolucje" to najdroższe pozycje w cenniku TVN na lipiec

Biuro reklamy Grupy TVN zaczęło sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Najdroższe reklamy będą emitowane przy "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach".

30-sekundowy spot przy niedzielnych wydaniach "Faktów" kosztuje maksymalnie 24,4 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). To o 1,2 proc. taniej niż rok temu – wtedy ten program też był najdroższą pozycją cennika TVN. Także 24,4 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy "Kuchennych rewolucjach" – mimo że będą to odcinki powtórkowe. W przypadku tego programu cena wzrosła o 10,9 proc.

Z nowości wakacyjnej ramówki TVN najwyżej wyceniono program "Projekt lady", przy którym spot kosztuje do 23,6 tys. zł. Program Małgorzaty Rozenek będzie nadawany w poniedziałki o 20.50.

(RUT, 19.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.