Zmiany w biurze reklamy tygodnika "W Sieci"
Karol Skorupski (fot. materiały prasowe Fratrii)
Karol Skorupski nie jest już dyrektorem biura reklamy Fratrii, wydawcy tygodnika „W Sieci”. Z wydawnictwem rozstał się także jego zastępca Marcin Ośmiałowski. Ich miejsce zajął Jarosław Skorupa, współwłaściciel Agencji Interaktywnej 3Digits.
Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski kierowali biurem reklamy Fratrii od kwietnia 2015 roku. Wówczas ich przyjście wydawca tłumaczył wzmocnieniem biura reklamy w związku z debiutem tygodnika „ABC”, jednak od kwietnia br. tytuł ten się nie ukazuje.
- Naszym zadaniem było zrealizowanie projektu. Wykonaliśmy go i rozstaliśmy się za porozumieniem stron – mówi Karol Skorupski, który odszedł z wydawnictwa wraz Marcinem Ośmiałowskim 15 czerwca br.
Przed przyjściem do Fratrii Skorupski był dyrektorem sprzedaży Allegro i GG Network, a wcześniej dyrektorem sprzedaży korporacyjnej w Ringier Axel Springer Polska. Z kolei Ośmiałowski był dyrektorem sprzedaży agencyjnej Allegro i GG Network, a także dyrektorem ds. klientów strategicznych i agencyjnych w biurze reklamy prasy codziennej RASP.
16 czerwca br. nowym dyrektorem biura reklamy Fratrii został Jarosław Skorupa, dotychczasowy członek zarządu Agencji Interaktywnej 3Digits i business development director. Z funkcji tych zrezygnował, ale wciąż pozostaje współudziałowcem agencji. Wcześniej był m.in. dyrektorem reklamy PMPG Polskie Media (w latach 2011-2014).
- Fratria jest grupą o dużym potencjale, rozwijającą się. Zamierzam zaproponować reklamodawcom nowoczesne formy komunikacji o kompleksowe rozwiązania w kampaniach reklamowych, czyli połączyć to, co ma Fratria w digitalu z tym, co ma w princie – mówi Jarosław Skorupa.
(IKO, 18.06.2016)