Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w biurze reklamy tygodnika "W Sieci"

Karol Skorupski (fot. materiały prasowe Fratrii)

Karol Skorupski nie jest już dyrektorem biura reklamy Fratrii, wydawcy tygodnika „W Sieci”. Z wydawnictwem rozstał się także jego zastępca Marcin Ośmiałowski. Ich miejsce zajął Jarosław Skorupa, współwłaściciel Agencji Interaktywnej 3Digits.

Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski kierowali biurem reklamy Fratrii od kwietnia 2015 roku. Wówczas ich przyjście wydawca tłumaczył wzmocnieniem biura reklamy w związku z debiutem tygodnika „ABC”, jednak od kwietnia br. tytuł ten się nie ukazuje.

- Naszym zadaniem było zrealizowanie projektu. Wykonaliśmy go i rozstaliśmy się za porozumieniem stron – mówi Karol Skorupski, który odszedł z wydawnictwa wraz Marcinem Ośmiałowskim 15 czerwca br.

Przed przyjściem do Fratrii Skorupski był dyrektorem sprzedaży Allegro i GG Network, a wcześniej dyrektorem sprzedaży korporacyjnej w Ringier Axel Springer Polska. Z kolei Ośmiałowski był dyrektorem sprzedaży agencyjnej Allegro i GG Network, a także dyrektorem ds. klientów strategicznych i agencyjnych w biurze reklamy prasy codziennej RASP.

16 czerwca br. nowym dyrektorem biura reklamy Fratrii został Jarosław Skorupa, dotychczasowy członek zarządu Agencji Interaktywnej 3Digits i business development director. Z funkcji tych zrezygnował, ale wciąż pozostaje współudziałowcem agencji. Wcześniej był m.in. dyrektorem reklamy PMPG Polskie Media (w latach 2011-2014).

- Fratria jest grupą o dużym potencjale, rozwijającą się. Zamierzam zaproponować reklamodawcom nowoczesne formy komunikacji o kompleksowe rozwiązania w kampaniach reklamowych, czyli połączyć to, co ma Fratria w digitalu z tym, co ma w princie – mówi Jarosław Skorupa.

(IKO, 18.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.