Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Euro 2016

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 16, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwszy weekend Euro 2016 w Internecie wygrała Wirtualna Polska

Serwisem internetowym, który w piłkarski weekend (10-12 czerwca 2016 roku) odwiedziło najwięcej internautów była sekcja sportowa WP.pl, ze średnią liczbą użytkowników w tych dniach 1,4 mln i średnim zasięgiem na poziomie 5,5 proc. (źródło: badanie Gemius/PBI).

W piątek - 10 czerwca (tego dnia wieczorem rozpoczęło się Euro 2016), dział sportowy WP.pl miał 962 tys. użytkowników (3,81 proc. internautów), w sobotę odwiedziło go już 1,3 mln internautów (5,3 proc.), a w niedzielę (wtedy Polska reprezentacja pokonała Irlandię Północną) - 1,9 mln użytkowników (7,37 proc.). Do najczęściej odwiedzanych serwisów sportowych w weekend należały też: Onet.pl - sport, Sport.pl, Przegladsportowy.pl, Polsatsport.pl, Ipla.tv, Interia.pl - sport, Tvp.pl - sport, Meczyki.pl, Mecze24.pl.

Wybrane domeny w ostatnią niedzielę przed Euro (5 czerwca) łącznie dotarły do 2,4 mln internautów (9,7 proc.), a w niedzielę 12 czerwca już do 4,6 mln internautów (18,2 proc.).

(16.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.