Pierwszy weekend Euro 2016 w Internecie wygrała Wirtualna Polska
Serwisem internetowym, który w piłkarski weekend (10-12 czerwca 2016 roku) odwiedziło najwięcej internautów była sekcja sportowa WP.pl, ze średnią liczbą użytkowników w tych dniach 1,4 mln i średnim zasięgiem na poziomie 5,5 proc. (źródło: badanie Gemius/PBI).
W piątek - 10 czerwca (tego dnia wieczorem rozpoczęło się Euro 2016), dział sportowy WP.pl miał 962 tys. użytkowników (3,81 proc. internautów), w sobotę odwiedziło go już 1,3 mln internautów (5,3 proc.), a w niedzielę (wtedy Polska reprezentacja pokonała Irlandię Północną) - 1,9 mln użytkowników (7,37 proc.). Do najczęściej odwiedzanych serwisów sportowych w weekend należały też: Onet.pl - sport, Sport.pl, Przegladsportowy.pl, Polsatsport.pl, Ipla.tv, Interia.pl - sport, Tvp.pl - sport, Meczyki.pl, Mecze24.pl.
Wybrane domeny w ostatnią niedzielę przed Euro (5 czerwca) łącznie dotarły do 2,4 mln internautów (9,7 proc.), a w niedzielę 12 czerwca już do 4,6 mln internautów (18,2 proc.).
(16.06.2016)