Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Telewizja Republika ze wzrostem  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Telewizja Republika ze wzrostem  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Telewizja Republika ze wzrostem  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 15, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Business Insider Polska miał w maju prawie 2 mln użytkowników

(fot. businessinsider.com.pl)

Nowy serwis biznesowo-ekonomiczny Grupy Onet-RASP Business Insider Polska w maju br. miał 1,943 mln użytkowników - wynika z danych badania PBI/Gemius.

Business Insider Polska działa od 12 maja br. Według badania PBI/Gemius w okresie 12-31 maja odwiedziło go 1,943 mln użytkowników (dane z urządzeń stacjonarnych i mobile), generując 5,575 mln odsłon. Najwięcej użytkowników jednego dnia serwis miał 25 maja - 146 tys. (dane dzienne dostępne tylko z urządzeń stacjonarnych).

(JM, 15.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.