Serial "Pierwsza miłość" wygrał z konkurencją w paśmie i wróci po wakacjach
Codzienny serial Polsatu pt. "Pierwsza miłość" w sezonie 2015/2016 przyciągał średnio 1,90 mln widzów – ok. 80 tys. mniej niż rok wcześniej. Serial miał jednak najwyższy udział w rynku w swoim paśmie.
Premierowe odcinki "Pierwszej miłości" były emitowane od poniedziałku do piątku o 18. Najpopularniejszy zgromadził 2,47 mln widzów (18 listopada ub.r.). Średnio w czasie ich emisji Polsat miał 15,9 proc. udziału w grupie ogólnej i 20,9 proc. w grupie komercyjnej osób w wieku 16-49 lat. To mniej niż w sezonie 2014/2015 (odpowiednio: 16,21 proc. i 21,46 proc.), ale tym razem wystarczyło na wyprzedzenie konkurencji także w grupie ogólnej (rok temu: tylko w komercyjnej). Drugi w tym paśmie był TVN z udziałem 14,6 proc. (14,7 proc. w grupie 16-49), udział TVP 1 wyniósł 13,8 proc. (7,9 proc.), a TVP 2 – 11,2 proc. (7,7 proc.).
Ze sprzedaży reklam przy serialu Polsat uzyskał 209,6 mln zł – to 18,6 proc. więcej niż w poprzednim sezonie. "Pierwsza miłość" wróci do ramówki po wakacyjnej przerwie.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 14.06.2016)
