Tauron Sprzedaż w kampanii przestrzega przed nieuczciwymi praktykami handlowymi
Tauron rozpoczął akcję informacyjną adresowaną do seniorów. Przestrzega w niej przed oszustami.
Od kilku lat w ramach działań CSR firma Tauron organizuje cykl „Bezpieczniki Taurona. Włącz dla seniora”. To przede wszystkim akcje informacyjno-edukacyjne skierowane do osób starszych. Najnowsza odsłona kampanii pt. „Tauron nie chodzi po domach, aby sprzedawać prąd lub gaz” jest odpowiedzią na narastającą liczbę nieuczciwych praktyk handlowych wobec osób starszych. Są one nakłaniane do podpisywania umów związanych z dostawą energii elektrycznej i gazu, których zupełnie nie rozumieją.
W ramach kampanii informacyjnej przygotowano spoty telewizyjne i radiowe, reklamy prasowe oraz materiał edukacyjny „Poradnik bezpiecznego klienta”. Twarzą kampanii jest ponownie Michał Fajbusiewicz.
Za koncept kreatywny akcji i przygotowanie materiałów odpowiada agencja S4, która zdobyła zlecenie Tauronu w przetargu.
(AMS, 14.06.2016)
