Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tauron Sprzedaż w kampanii przestrzega przed nieuczciwymi praktykami handlowymi

Tauron rozpoczął akcję informacyjną adresowaną do seniorów. Przestrzega w niej przed oszustami.

Od kilku lat w ramach działań CSR firma Tauron organizuje cykl „Bezpieczniki Taurona. Włącz dla seniora”. To przede wszystkim akcje informacyjno-edukacyjne skierowane do osób starszych. Najnowsza odsłona kampanii pt. „Tauron nie chodzi po domach, aby sprzedawać prąd lub gaz” jest odpowiedzią na narastającą liczbę nieuczciwych praktyk handlowych wobec osób starszych. Są one nakłaniane do podpisywania umów związanych z dostawą energii elektrycznej i gazu, których zupełnie nie rozumieją.
W ramach kampanii informacyjnej przygotowano spoty telewizyjne i radiowe, reklamy prasowe oraz materiał edukacyjny „Poradnik bezpiecznego klienta”. Twarzą kampanii jest ponownie Michał Fajbusiewicz.
Za koncept kreatywny akcji i przygotowanie materiałów odpowiada agencja S4, która zdobyła zlecenie Tauronu w przetargu.

(AMS, 14.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.