12 mln widzów meczu Polska – Irlandia Północna
fot. UEFA.com
Średnio 12 mln widzów oglądało w TVP 1, Polsacie i Polsacie Sport zwycięstwo Polaków nad Irlandią Północną. Stacje pokazując pierwszy mecz polskiej reprezentacji na Euro 2016 osiągnęły łącznie 77,6 proc. udziału w rynku.
W TVP 1 spotkanie Polska – Irlandia Północna śledziło 7 mln widzów (45,3 proc. udziału w rynku), w Polsacie – 4,12 mln (26,7 proc.), a w Polsacie Sport – 868,9 tys. (5,6 proc.).
Mecz otwarcia Euro 2016 Francja – Rumunia zgromadził 7,77 mln widzów, z czego w Jedynce 4,27 mln, Polsacie – 2,97 mln, a w Polsacie Sport – 522,7 tys. Z kolei spotkanie Albania – Szwajcaria oglądało w Polsacie 1,44 mln osób, a w Polsacie Sport – 572,8 tys.
Pozostałe weekendowe mecze Euro 2016 pokazywały płatne kanały sportowe Polsatu, których nie obejmuje monitoring Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 13.06.2016)