Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Euro 2016

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 12, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kibice narzekają na problemy z transmisją meczów Euro 2016

Operatorzy, którzy najpierw zachęcali kibiców do oglądania meczów Euro 2016 na ich platformach, teraz muszą sobie radzić z niezadowoleniem widzów z usług. Kibice skarżą się w mediach społecznościowych na jakość transmisji meczów - np. w Ipli czy UPC.

W sobotę internauci narzekali na Facebooku, że transmisja sobotniego meczu Anglia - Rosja na platformie Ipla.pl (Cyfrowy Polsat) zacinała się i była kiepskiej jakości. Na fan page Ipli pojawiło się kilkadziesiąt komentarzy, w których zarzucano, że "mecz się tnie co 15 sekund, nawet przy łączu 120 mb". "Nie kupuj pakietu meczy Euro na solorzowej Ipla - to nie stream ale pokaz slajdów. Co chwilę się wiesza" - informował widz. Administratorzy uspokajali, że "pracują nad rozwiązaniem zgłaszanych przez użytkowników problemów" - w drugiej połowie było już lepiej.
Kibiców rozzłościło także UPC Polska. Internauci na Facebooku operatora narzekali na problemy z aktywacją pakietu Euro (w ramach którego w Polsat Sport 2HD i Polsat Sport3 HD transmitowane są wszystkie mecze Euro 2016 wraz z analizami w studio i relacjami reporterów, bez reklam). Pisali, że mimo iż wykupili pakiet, meczów zobaczyć nie mogą: "Gdzie mój pakiet!!?? Aktywowałem i nie zobaczyłem meczu!!! co to ma znaczyć proszę o wyjaśniania!!!!!"; "Komedia kryminalna czy dramat?" - nie kryli złości. Administrator profilu UPC, odpowiadając na komentarze internautów, zapewniał, że pracuje nad naprawieniem problemu i pakiety wkrótce zostaną aktywowane. Radził także, by zresetować dekoder.
Z Michałem Furą, rzecznikiem UPC Polska, i Tomaszem Matwiejczukiem, rzecznikiem prasowym Polsat Media, nie udało nam się dziś skontaktować.

(DR, 12.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.