Maciej Żurawski w kampanii Lidla
Były piłkarz reprezentacji Polski w piłce nożnej Maciej Żurawski występuje w kampanii sieci Lidl.
Kampania nawiązuje do zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji. Maciej Żurawski wspólnie z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą promuje tydzień kuchni francuskiej w Lidlu.
Kampania pod hasłem "Polska kibicuje francuskim smakom" prowadzona jest m.in. w telewizji i Internecie. Żurawski oprócz występu w reklamowym talk show, w którym dzieli się z widzami odkryciami kulinarnymi, wystąpił w krótkim filmie instruktażowym z przepisem na swoje ulubione danie kuchni francuskiej.
Agencja Business Sport Solutions odpowiedzialna jest za reklamowe wykorzystanie wizerunku Macieja Żurawskiego, podpisanie kontraktu oraz koordynację współpracy na planie zdjęciowym i filmowym. Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Agency. Media zakupił dom mediowy MediaCom.
(08.06.2016)