Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Telewizja Republika ze wzrostem  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Telewizja Republika ze wzrostem  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Telewizja Republika ze wzrostem  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Wirtualna Polska za 22 mln zł kupiła 75 proc. Nocowanie.pl

Grupa Wirtualna Polska zawarła umowę nabycia 75 proc. udziałów Nocowanie.pl. To nie pierwsza inwestycja spółki w segmencie turystycznym. W grudniu 2015 roku przejęła Enovatis, agenta turystycznego online, właściciela serwisu Wakacje.pl.

Nocowanie.pl publikuje ponad 50 tys. ofert miejsc noclegowych (w kraju i za granicą). Serwis udostępnia właścicielom narzędzia do zarządzania obiektami noclegowymi oraz rezerwacjami online, publikuje też samodzielnie wykonane zdjęcia obiektów noclegowych. Użytkownicy serwisu sami oceniają obiekty. Przez ostatnie 12 miesięcy, zakończone w kwietniu 2016 roku, spółka Nocowanie.pl osiągnęła 8 mln zł przychodu i wynik EBITDA 3,3 mln zł.

"Po grudniowej inwestycji w wakacje.pl uzupełniamy ofertę wyjazdów zagranicznych o segment podróży krajowych, gdzie polskim liderem jest, zrzeszający kilkadziesiąt tysięcy obiektów, serwis nocowanie.pl. Wirtualna Polska nie tylko umacnia swoją pozycję lidera na rynku e-commerce’u turystycznego, ale również zmniejsza ryzyko krótkoterminowych wahań przychodów z powodu zawirowań w turystyce zagranicznej. Dołącza do nas zespół ekspertów turystyki krajowej, który będziemy wspierać w dalszym wzroście, napędzanym zmieniającymi się nawykami zamawiania usług noclegowych przez Polaków" – komentuje Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding.

"Dzięki współpracy z Grupą Wirtualna Polska będziemy mogli dotrzeć do dużo szerszego grona użytkowników i zaproponować usługi na jeszcze wyższym poziomie. Znaczenie ma również możliwość współpracy z innymi serwisami e-commerce’owymi GWP, co pozwoli zarówno na wymianę know-how, jak i rozszerzenie oferty o nowe, wspólnie stworzone produkty" – mówi Kamil Ruciński, prezes Nocowanie.pl.

(07.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.