"Wprost" droższy o złotówkę
Od aktualnego wydania "Wprost" kosztuje 6,90 zł
Tygodnik „Wprost” (AWR Wprost) zdrożał o złotówkę i kosztuje 6,90 zł. Od końca marca br. tyle samo kosztują inne tygodniki opinii: "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) i "Polityka" (Polityka).
PMPG Polskie Media, właściciel „Wprost”, tłumaczy podwyżkę ceny „podążaniem za trendem rynkowym”. - Po analizie i uwzględnieniu wzrostu kosztów technicznych wydawca zdecydował o podniesieniu ceny – informuje Anna Pawłowska-Pojawa, rzeczniczka prasowa PMPG.
W pierwszym kwartale 2016 roku średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Wprost” spadła do 28 408 egz. (o 44,27 proc. w stosunku do tego samego okresu ub.r., dane ZKDP).
Nie ma decyzji, czy wzrośnie cena drugiego tygodnika z grupy PMPG Polskie Media - „Tygodnika do Rzeczy” (Orle Pióro), który kosztuje 5,90 zł.
(IKO, 07.06.2016)