Temat: marketing

Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monika Zosowska została dyrektorem marketingu Miraculum

Monika Zosowska (fot. materiały prasowe)

Monika Zosowska jest dyrektorem marketingu w Miraculum SA i odpowiada za strategię marketingową dla wszystkich marek spółki. Zastąpiła Urszulę Pierzchałę, która od początku czerwca br. w Miraculum pełni rolę doradcy zarządu ds. marketingu.

Monika Zosowska ma 19-letnie doświadczenie w marketingu i PR. W 2000 roku zaczynała w firmie Soraya. Następnie pracowała na stanowisku marketing managera m.in. w Omega Pharma i Synoptis Pharma.

(AMS, 07.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.