„Tele Tydzień” z dodatkiem „Niezbędnik Kibica”
„Niezbędnik Kibica”, dodatek „Tele Tygodnia”
Tygodnik „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) ukazał się dzisiaj z 32-stronicowym dodatkiem „Niezbędnik Kibica”.
Dodatek kosztuje 1,99 zł, ukazał się w nakładzie 1,01 mln egzemplarzy, ma mniejszy format niż tygodnik i został dołączony do głównego grzbietu pisma. Znajdują się w nim informacje dotyczące Euro 2016 (m.in. opisy grup i drużyn, terminarz rozgrywek, ciekawostki dotyczące stadionów, na których rozgrywane będą mecze Euro 2016).
Wydanie „Tele Tygodnia” zostało wsparte kampanią telewizyjną w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC, a za kreację spotu agencja Digit-Art.
(IKO, 06.06.2016)