Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ojciec Mateusz" stracił widzów, ale nadal prowadzi w grupie ogólnej

Serial kryminalno-obyczajowy "Ojciec Mateusz" gromadził w TVP 1 średnio 4,06 mln widzów – ok. 250 tys. mniej niż w poprzedniej edycji jesienią ub.r. Serial utrzymał pozycję lidera pasma w grupie ogólnej, ale w komercyjnej przegrał z Polsatem.

Premierowe odcinki najnowszej edycji "Ojca Mateusza" były nadawane od 2 marca do 2 czerwca w czwartki o 20.30. Najwięcej widzów – 4,63 mln – przyciągnął odcinek z 17 marca. Średnio serial dał stacji 26,8 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 16,5 proc. w grupie komercyjnej (osoby mające 16-49 lat). W grupie ogólnej "Ojciec Mateusz" znacznie wyprzedził konkurencję: udział Polsatu wynosił w tym czasie 12,8 proc., TVN – 10,2 proc., a Dwójki – 5,3 proc. Natomiast w grupie komercyjnej Jedynka straciła pozycję lidera pasma, przegrywając z Polsatem (17,3 proc.). Stacja nadal wyprzedzała w czasie "Ojca Mateusza" TVN (12,3 proc.) i Dwójkę (6,1 proc.).

Wpływy ze sprzedaży reklam przy serialu wyniosły 9,65 mln zł i były o 3 proc. mniejsze od osiągniętych jesienią ub.r. (dane cennikowe, bez rabatów). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 06.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.