PKO BP przenosi budżet mediowy z Universal McCann i Value Media do Havas Media
PKO BP kończy współpracę z dotychczasowymi domami mediowymi Value Media (obsługa online) i Universal McCann (offline), a zaczyna z Havas Media.
Zmiana jest wynikiem trwającego od końca ub.r. przetargu. Początkowo dotyczył on tylko obsługi online i przetarg ten po raz czwarty wygrał Value Media (Group One). Umowę podpisano na dwa lata. Przetarg PKO BP nie skończył się jednak wraz z wyborem Value Media - został bowiem poszerzony o obsługę offline. Planowaniem i zakupem mediów PKO BP w kanałach tradycyjnych od 2010 roku zajmuje się Universal McCann, który obronił ten budżet dwukrotnie.
Ostatecznie do obsługi PKO BP on- i offline został wybrany Havas Media. Jak wynika z ustaleń "Presserwisu", umowa nie została jeszcze podpisana, nie ma ostatecznych decyzji, czy cała obsługa digital będzie przeniesiona do nowego domu mediowego, czy też część pozostanie w Value Media. Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, odmówiła komentarza w tej sprawie, na pytania nie odpowiedział także PKO BP.
(AMS, 04.06.2016)
