Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mondelēz chce sprzedawać swój kontent marketingowy

Koncern spożywczy Mondelēz zapowiedział, że do 2020 roku 10 proc. jego nakładów na reklamę będzie się zwracać w postaci generowanych bezpośrednio przychodów.

Amerykański koncern ogłosił, że jego planem jest wykorzystywanie mediów nie tylko do budowania silnych marek, ale również do monetyzowania związanych z nimi inwestycji. Chodzi m.in. o wpływy związane z produkcją ciekawego kontentu marketingowego, za dostęp do którego odbiorcy będą chcieli zapłacić. Wśród działań z tego zakresu planowana jest: organizacja eventów, do których prawa będą sprzedawane mediom lub w systemie pay-per-view, przygotowywanie płatnych serwisów tematycznych (m.in. kulinarnych) oraz produkcja gier i aplikacji.

Mondelez jest właścicielem takich marek, jak: Milka, Cadbury’s i Oreo.

(LL, 02.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.