Rusza akcja "Rzuć palenie i wygraj"

Prasę, radio, telewizję i Internet obejmie kampania antytytoniowa "Rzuć palenie i wygraj". Od strony medialnej obsługuje ją agencja First PR.
Akcja odbędzie się w ramach VII Międzynarodowej Kampanii Antytytoniowej przygotowanej przez Światową Organizację Zdrowia. Głównym elementem kampanii jest konkurs dla osób, które rzuciły palenie. Zwycięzca polskiej edycji otrzyma 3,5 tys. zł oraz możliwość udziału w losowaniu nagrody europejskiej i światowej. Kupony konkursowe i informacje o kampanii znajdą się w ”Super Expressie”, warszawskim wydaniu ”Echa Miasta”, tygodniku ”Przyjaciółka”, miesięczniku ”Vita”, portalu Interia.pl oraz na stronie internetowej cindi.org.pl. Od dziś do 28 kwietnia wyemitowanych zostanie 39 spotów radiowych w sieci Roxy FM (Bydgoszcz, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław).(TW, 12.04.2006)
