Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 12, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza akcja "Rzuć palenie i wygraj"

Prasę, radio, telewizję i Internet obejmie kampania antytytoniowa "Rzuć palenie i wygraj". Od strony medialnej obsługuje ją agencja First PR.

Akcja odbędzie się w ramach VII Międzynarodowej Kampanii Antytytoniowej przygotowanej przez Światową Organizację Zdrowia. Głównym elementem kampanii jest konkurs dla osób, które rzuciły palenie. Zwycięzca polskiej edycji otrzyma 3,5 tys. zł oraz możliwość udziału w losowaniu nagrody europejskiej i światowej. Kupony konkursowe i informacje o kampanii znajdą się w ”Super Expressie”, warszawskim wydaniu ”Echa Miasta”, tygodniku ”Przyjaciółka”, miesięczniku ”Vita”, portalu Interia.pl oraz na stronie internetowej cindi.org.pl. Od dziś do 28 kwietnia wyemitowanych zostanie 39 spotów radiowych w sieci Roxy FM (Bydgoszcz, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław).

(TW, 12.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.