Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Euro 2016

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 01, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Lewandowski i Tomasz Kot w reklamie T-Mobile

(fot. youtube.com)

Kapitan reprezentacji Polski Robert Lewandowski wspólnie z aktorem Tomaszem Kotem występuje w kampanii operatora T-Mobile.

W spocie widzimy kapitanów dwóch drużyn - Roberta Lewandowskiego i Tomasza Kota. Obaj kapitanowie walczą o prymat na boisku, dopóki nie odkryją, że grają w jednej drużynie – obaj są w T-Mobile. 

Kampania od dziś prowadzona jest m.in. telewizji, radiu, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. 

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów i kreacje internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG). Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Warszawa. Przygotowaniem  materiałów BTL zajęła się agencja G7.

Robert Lewandowski razem z żoną promował już T-Mobile.

(DR, 01.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.