Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 31, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leo Burnett będzie obsługiwać Lidla w mediach społecznościowych

Agencja Leo Burnett wygrała wieloetapowy przetarg na obsługę międzynarodowego budżetu przeznaczonego na promocję w mediach społecznościowych sieci handlowej Lidl.

Za koordynację działań związanych z social mediami Lidla i obsługą tego klienta odpowiadać będzie frankfurcki oddział Leo Burnett. 

Lidl działa w 27 krajach. Łącznie na Facebooku sieć ma 17 mln fanów. Lidl prowadzi również profile w serwisach: Twitter, Instagram, Pinterest, Periscope, Snapchat i Google+.

(LL, 31.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.