Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 31, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziki Sad to nowa marka Grupy Żywiec

Butelkę dla marki Dziki Sad zaprojektowałą agencja Just

Grupa Żywiec nowe piwo z napojem o smaku cydru sprzedawane pod marką Dziki Sad będzie wspierać szeroką kampanią reklamową.

Dziki Sad będzie dostępny w butelce o pojemności 400 ml. Projekt opakowania przygotowała agencja Just. 

Wprowadzenie marki wspierać będzie intensywna komunikacja w mediach i działania w punktach sprzedaży. O szczegółach planowanych działań firma na razie nie informuje. Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.

(DR, 31.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.