Kia Motors Polska przeprowadzi dużą kampanię podczas Euro 2016

Kia Motors wypromuje się w krajach drużyn, które awansowały do Euro 2016
10 czerwca wraz z rozpoczęciem piłkarskiego Euro 2016 ruszy duża kampania Kia Motors Polska. Firma Kia jest oficjalnym sponsorem turnieju, dlatego działania tej marki będą równolegle realizowane w krajach, których reprezentacje będą walczyć na francuskich boiskach o tytuł mistrza Europy.
– To będzie kampania zdecydowanie wizerunkowa, mająca na celu podkreślenie związku Kia z kolejnymi już mistrzostwami Europy w piłce nożnej oraz zachęcająca do wspólnego przeżywania emocji podczas kibicowania – mówi Grzegorz Leśniczek, marketing menedżer Kia Motors Polska. Wspólnym elementem kampanii w różnych krajach jest hashtag #HeartOftheGame.
Przy okazji Euro 2016 producent samochodów będzie promował najnowszy SUV - Kia Sportage. Działania prowadzone będą w telewizji (pozycjonowanie przy meczach), Internecie (głównie w mediach społecznościowych, na Facebooku przez profil "Kocham Football"). Spot wykorzystany w kampanii przygotowała agencja Innocean Worldwide, a każdy kraj miał możliwość jego niewielkiej adaptacji na własny rynek. Mógł wstawić do niego ujęcia z kibicami danego kraju. Media do kampanii kupiła Havas Media Group. Kampania Kia potrwa do końca Euro 2016.
(DR, 31.05.2016)
