Kampania promująca Business Insider Polska potrwa do połowy czerwca
Do odwiedzania polskiej wersji serwisu Business Insider zachęca internautów kampania reklamowa, która potrwa do połowy czerwca br. Grupa Onet-RASP reklamuje serwis również w radiu Agory, która miała wprowadzać markę BI do Polski.
W ramach kampanii 30-sekundowe spoty emitowane są w stacjach radiowych (RMF FM, Radio Zet, Tok FM), kinach (sieci Multikino i Cinema City), na dworcach PKP w 29 miastach. Kampania realizowana jest również w Internecie i mediach Grupy Onet-RASP. Za kreację odpowiada agencja TBWA, a media kupił dom mediowy Starcom.
Polska wersja Business Insidera miała początkowo powstać w ramach Grupy Gazeta.pl (Agora). Po kupieniu Business Insider Inc. przez Axel Springer SE nowy właściciel wypowiedział umowę Agorze i przekazał prawa do stworzenia serwisu Grupie Onet.pl.
(JM, 31.05.2016)
