Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 31, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania promująca Business Insider Polska potrwa do połowy czerwca

Do odwiedzania polskiej wersji serwisu Business Insider zachęca internautów kampania reklamowa, która potrwa do połowy czerwca br. Grupa Onet-RASP reklamuje serwis również w radiu Agory, która miała wprowadzać markę BI do Polski.

W ramach kampanii 30-sekundowe spoty emitowane są w stacjach radiowych (RMF FM, Radio Zet, Tok FM), kinach (sieci Multikino i Cinema City), na dworcach PKP w 29 miastach. Kampania realizowana jest również w Internecie i mediach Grupy Onet-RASP. Za kreację odpowiada agencja TBWA, a media kupił dom mediowy Starcom. 

Polska wersja Business Insidera miała początkowo powstać w ramach Grupy Gazeta.pl (Agora). Po kupieniu Business Insider Inc. przez Axel Springer SE nowy właściciel wypowiedział umowę Agorze i przekazał prawa do stworzenia serwisu Grupie Onet.pl.

(JM, 31.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.