Wydawca magazynu "Ultra" wprowadza na rynek kolejne pismo o bieganiu - "Trail"
Okładka dwumiesięcznika dla miłośników biegów terenowych - "Trail"
Dziś do sprzedaży trafił pierwszy numer dwumiesięcznika dla miłośników biegów terenowych "Trail" (spółka Kingrunner).
"Trail" ma 100 stron, cenę 15 zł i nakład 3 tys. egz. Dystrybuowany jest w sklepach dla biegaczy oraz salonach sieci Empik. - Zmieniliśmy grafika i nawiązaliśmy współpracę ze Studiem F11, co opóźniło start tytułu o miesiąc - mówi Marcin Rosłoń, współtwórca magazynu "Trail" i serwisu dla biegaczy Kingrunner.com. Jest on dziennikarzem sportowym NC+.
Redaktorem naczelnym "Trail" jest Mikołaj Kowalski-Barysznikow, który wraz z Marcinem Rosłoniem i Jamesem Arturem Kamińskim stworzyli we wrześniu ub.r. dwumiesięcznik "Ultra" (zajmujący się tematyką biegów górskich - obecnie w sprzedaży dostępny jest majowo-czerwcowy numer).
(IKO, 30.05.2016)