Temat: marketing

Dział: RADIO

Dodano: Maj 25, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Szozda będzie dyrektor marketingu w Grupie Eurozet

1 czerwca Agnieszka Szozda zostanie dyrektor marketingu Grupy Eurozet. To nowe stanowisko w firmie.

Agnieszka Szozda ma odpowiadać za wszystkie marki Grupy (Radio Zet, Radio Zet Gold, Radio Zet Chilli, Antyradio). Ma się zajmować promocją, badaniami i PR produktowym marek Grupy Eurozet, eventami produkowanymi przez Eurozet Live. Jej bezpośrednim przełożonym będzie Andrzej Matuszyński, prezes Grupy Eurozet.

Szozda ostatnio pracowała jako freelancer. Wcześniej była m.in. head of marketing & communication w A+E Networks (w latach 2013-2014), strategic marketing director w Sony Music Entertainment Poland (2009-2012). Natomiast w latach 2004-2008 była związana z działem marketingu MTV Networks Poland (obecnie Viacom).

W Grupie Eurozet nie było stanowiska dyrektora marketingu - zlikwidowano je w 2012 roku. Część obowiązków Agnieszka Szozda przejmie od Katarzyny Piecuch, dyrektor promocji Grupy Eurozet, która jest na urlopie macierzyńskim.

(JM, 25.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.