Agnieszka Szozda będzie dyrektor marketingu w Grupie Eurozet
1 czerwca Agnieszka Szozda zostanie dyrektor marketingu Grupy Eurozet. To nowe stanowisko w firmie.
Agnieszka Szozda ma odpowiadać za wszystkie marki Grupy (Radio Zet, Radio Zet Gold, Radio Zet Chilli, Antyradio). Ma się zajmować promocją, badaniami i PR produktowym marek Grupy Eurozet, eventami produkowanymi przez Eurozet Live. Jej bezpośrednim przełożonym będzie Andrzej Matuszyński, prezes Grupy Eurozet.
Szozda ostatnio pracowała jako freelancer. Wcześniej była m.in. head of marketing & communication w A+E Networks (w latach 2013-2014), strategic marketing director w Sony Music Entertainment Poland (2009-2012). Natomiast w latach 2004-2008 była związana z działem marketingu MTV Networks Poland (obecnie Viacom).
W Grupie Eurozet nie było stanowiska dyrektora marketingu - zlikwidowano je w 2012 roku. Część obowiązków Agnieszka Szozda przejmie od Katarzyny Piecuch, dyrektor promocji Grupy Eurozet, która jest na urlopie macierzyńskim.
(JM, 25.05.2016)