Grupa RMF nie zmienia cen reklam na lato
Grupa RMF na lato utrzyma ceny reklam w swoich radiach z wiosny br.
- Pozycja słuchalności Grupy RMF na bazie ostatniej fali umocniła się w relacji do konkurencji, niemniej jednak uważamy, że lepiej jest pozostawić ceny na niezmienionym poziomie - tłumaczy Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży grupy. - To podniesie naszą konkurencyjność cenową względem bezpośredniej konkurencji, co w okresie zmniejszonego popytu na reklamę będzie kolejnym argumentem, by wybierać produkty Grupy RMF - dodaje.
W Grupie RMF funkcjonują cenniki sezonowe. Na wiosnę spoty w RMF FM podrożały średnio o 5,5 proc. Najdroższe są reklamy od środy do piątku między 8 a 9.59 – za 30-sekundowy spot trzeba zapłacić 31,6 tys. zł.
Według analizy Starcom Mediavest Group w pierwszym kwartale br. wydatki na reklamę w radiu urosły o 8,2 proc. Agora szacuje, że w całym br. wzrosną o 3-5 proc.
(KOZ, 24.05.2016)