Olga Korolec dyrektorem marketingu Grupy Onet-RASP

Olga Korolec (fot. materiały prasowe Onet-RASP)
Olga Korolec została dyrektorem marketingu Grupy Onet-RASP oraz dołączyła do group management team. Zastąpiła Piotra Bubaka, który postanowił odejść z Onet-RASP.
Olga Korolec będzie odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla produktów Onet-RASP. Od 2011 roku była współwłaścicielką firmy Brand Insight specjalizującej się w doradztwie marketingowym. Realizowała projekty m.in. dla Grupy Żywiec, T-Mobile, "Przeglądu Sportowego", "Faktu", NC+. Wcześniej była członkiem zarządu ITI Neovision ds. marketingu i komunikacji, brand group directorem w Kompanii Piwowarskiej, zastępcą dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej w TP SA, senior project managerem w agencji DDB&Tribal Warszawa.
Piotr Bubak do Grupy Onet.pl przyszedł w 2012 roku, na stanowisko head of mobile. Od sierpnia 2014 roku był szefem marketingu Grupy Onet-RASP. Teraz z niej odchodzi.
(JM, 23.05.2016)
