Temat: marketing

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Olga Korolec dyrektorem marketingu Grupy Onet-RASP

Olga Korolec (fot. materiały prasowe Onet-RASP)

Olga Korolec została dyrektorem marketingu Grupy Onet-RASP oraz dołączyła do group management team. Zastąpiła Piotra Bubaka, który postanowił odejść z Onet-RASP.

Olga Korolec będzie odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla produktów Onet-RASP. Od 2011 roku była współwłaścicielką firmy Brand Insight specjalizującej się w doradztwie marketingowym. Realizowała projekty m.in. dla Grupy Żywiec, T-Mobile, "Przeglądu Sportowego", "Faktu", NC+. Wcześniej była członkiem zarządu ITI Neovision ds. marketingu i komunikacji, brand group directorem w Kompanii Piwowarskiej, zastępcą dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej w TP SA, senior project managerem w agencji DDB&Tribal Warszawa.

Piotr Bubak do Grupy Onet.pl przyszedł w 2012 roku, na stanowisko head of mobile. Od sierpnia 2014 roku był szefem marketingu Grupy Onet-RASP. Teraz z niej odchodzi.

(JM, 23.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.