Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Maj 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przeżywaj sportowe emocje z Samsung i ustrzel bon do Decathlonu

(fot. materiały prasowe)

Samsung Electronics Polska przygotował promocję dla miłośników sportu, którzy uwielbiają śledzić piłkarskie zmagania na ekranie telewizora, a także sami dbają o dobrą formę. Przy zakupie wybranego soundbara Samsung lub telewizora SUHD lub UHD klienci mogą otrzymać bon o wartości od 200 do 400 zł na zakupy w sklepie Decathlon. Promocja Samsung: # dla emocji trwa do 10 lipca br.

Zbliżający się wielkimi krokami turniej piłkarski już teraz wzbudza wielkie emocje. Szykując się na to święto futbolu, każdy kibic powinien zadbać o to, żeby oglądać piłkarskie zmagania w doskonałej jakości. Telewizory Samsung SUHD i UHD gwarantują wierne odwzorowanie kolorów i perfekcyjną ostrość obrazu, która sprawi, że poczujemy się niczym w pierwszym rzędzie na stadionie. Dopełnieniem domowej strefy kibica będzie idealnie dopasowany do telewizora soundbar Samsung, który bezprzewodowo zapewni jeszcze potężniejszy i bardziej realistyczny dźwięk, dostarczając emocji porównywalnych z tymi panującymi na trybunach. Tylko teraz, wybierając telewizor lub soundbar Samsung, klienci otrzymają dodatkowo elektroniczny bon o wartości nawet do 400 zł na zakupy w sieci sklepów sportowych Decathlon lub sklepie internetowym www.decathlon.pl. To doskonała okazja, aby zaopatrzyć się w sportowe ubrania oraz niezbędny sprzęt i połączyć domowe kibicowanie z aktywnością na świeżym powietrzu. Wiosna to doskonały czas na realizację sportowych postanowień!

Wielkie emocje na dużym ekranie

Telewizory Samsung SUHD i UHD zostały zaprojektowane z myślą o jak najbardziej realnym oddaniu emocji panujących na sportowych arenach. Wrażenie obecności na stadionie i współuczestniczenia w widowisku sportowym pogłębi duży, zakrzywiony ekran, a technologie upscalingu i remasteringu poprawią jakość wyświetlanych materiałów. Z myślą o kibicach Samsung wyposażył swoje telewizory Smart TV w Tryb Sport. Dzięki specjalnym ustawieniom obrazu oraz dźwięku fani sportu mogą niemalże przenieść się na stadion i poczuć niezwykłą atmosferę podsycaną okrzykami tysięcy kibiców. Co więcej, Tryb Sport umożliwia automatyczne nagrywanie i odtwarzanie powtórek najbardziej emocjonujących akcji. Wystarczy podłączyć do telewizora pamięć USB lub dysk twardy. Zmiana intensywności dźwięku, na przykład podczas żywiołowej reakcji kibiców, spowoduje automatyczne zapisanie najważniejszych momentów, by można było do nich powrócić w dowolnej chwili i dokładnie je przeanalizować, korzystając dodatkowo z opcji powiększenia obrazu. Telewizor SUHD w połączeniu z soundbarem firmy Samsung sprawi, że poczujemy się niczym w samym centrum finałowego meczu.

Press

(fot. materiały prasowe)

Promocja dotyczy wybranych telewizorów z serii SUHD i UHD oraz soundbarów dopasowanych do telewizorów z płaskim i zakrzywionym ekranem. Aby wziąć udział w akcji, należy dokonać zakupu jednego z modeli objętych promocją, a następnie przesłać wypełniony formularz zgłoszenia wraz z dołączonym skanem dowodu zakupu w postaci paragonu do 31 lipca br. Regulamin akcji oraz pełna lista produktów objętych promocją znajduje się na stronie www.sport.samsung.pl. Liczba bonów jest ograniczona.

Olaf Krynicki

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.