”Kuchenne rewolucje” straciły widzów, ale zwiększyły cennikowe wpływy z reklam
Prowadzone przez Magdę Gessler ”Kuchenne rewolucje” oglądało w TVN wiosną br. średnio 2,07 mln widzów - o ok. 150 tys. mniej niż jesienią ub.r.
TVN, emitując program w czwartki o 21.30 od 18 lutego do 19 maja, uzyskał 15,14 proc. udziału w rynku. W tym czasie przegrywał tylko z TVP 1 (18,56 proc.). Udział Polsatu wynosił 11,29 proc., a TVP 2 - 7,13 proc. Program TVN był za to liderem w grupie komercyjnej z 20,56 proc. udziału, podczas gdy Polsat miał 11,7 proc., TVP 1 - 10,58 proc., a TVP 2 - 9,05 proc.
Wpływy ze sprzedaży czasu reklamowego przy ”Kuchennych rewolucjach” wyniosły 23,86 mln zł (cennikowo, bez rabatów) i były o 1 proc. wyższe niż jesienią ub.r. Wtedy program (nadawany w czwartki o 20.50) przyciągał średnio 2,22 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 23.05.2016)