Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Rojek w kampanii promującej Śląsk

Artur Rojek, muzyk znany z zespołu Myslovitz jest jednym z bohaterów kampanii wizerunkowej "Śląskie. Tu pasuje".

Artur Rojek, były lider zespołu Myslovitz i organizator festiwalu muzycznego OFF Festival, jest jednym z bohaterów kampanii wizerunkowej "Śląskie. Tu pasuje".

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego rozpoczął kampanię, której celem jest zbudowanie wizerunku województwa śląskiego jako miejsca najlepszego do życia i rozwoju. Ambasadorami kampanii zostały rozpoznawalne osoby ze Śląska: Artur Rojek, raper Miłosz „Mioush” Borycki, kardiochirurg prof. Andrzej Bochenek, architekt i projektant Przemo Łukasik. Kampania prowadzona będzie do końca br. Działania obejmują m.in. Internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Gong.

(DR, 20.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.