Artur Rojek w kampanii promującej Śląsk
![](/images/contents/photo_44010_1463722817_big.jpg)
Artur Rojek, muzyk znany z zespołu Myslovitz jest jednym z bohaterów kampanii wizerunkowej "Śląskie. Tu pasuje".
Artur Rojek, były lider zespołu Myslovitz i organizator festiwalu muzycznego OFF Festival, jest jednym z bohaterów kampanii wizerunkowej "Śląskie. Tu pasuje".
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego rozpoczął kampanię, której celem jest zbudowanie wizerunku województwa śląskiego jako miejsca najlepszego do życia i rozwoju. Ambasadorami kampanii zostały rozpoznawalne osoby ze Śląska: Artur Rojek, raper Miłosz „Mioush” Borycki, kardiochirurg prof. Andrzej Bochenek, architekt i projektant Przemo Łukasik. Kampania prowadzona będzie do końca br. Działania obejmują m.in. Internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Gong.
(DR, 20.05.2016)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)