Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ad.net wprowadza nowy system rozliczania kampanii

Jeszcze w kwietniu sieć reklamy internetowej Ad.net wprowadzi do cennika nową usługę reklamową, w której kampanie rozliczane będą na podstawie liczby telefonów do call center klienta. Na razie nowy produkt jest testowany razem z firmą Internet Group SA.

Oferta jest skierowana do reklamodawców, takich jak banki, firmy ubezpieczeniowe, restauracje, deweloperzy, którym zależy na jak największej liczbie wykonanych przez klientów telefonów do centrów obsługi klienta. Nowy produkt Ad.net umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych na postawie liczby kontaktów z udostępnianym przez Internet Group call center. – W tej chwili testujemy mechanizm zliczania połączeń. W przyszłości klienci wybierający tę usługę, będą mogli korzystać z call center Internet Group lub z własnego – mówi Krzysztof Łada, dyrektor zarządzający Ad.net. Zastrzega, że na razie nie zapadła decyzja, czy klienci będą płacić tylko za połączenia do call center, czy również pojawią się dodatkowe opłaty za emisję reklam lub kliknięcia.

(KRZ, 11.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.