Nagrody NOIZZ Awards rozdane
(fot. materiały prasowe)
17 maja odbył się pierwszy NOIZZ Awards, gdzie o główną nagrodę walczyło 12 domów mediowych. Zwycięski zespół z Grupy SMG, zgarnął 100 tys. na kampanię dla swojego klienta.
Make Some NOIZZ Award to konkurs dla domów mediowych na przygotowanie najbardziej kreatywnej kampanii skierowanej do grupy millenialsów z udziałem marki NOIZZ.
Zadaniem uczestników było przygotowanie odpowiedzi na specjalnie przygotowany brief.
W czasie czterech godzin pracy warsztatowej uczestnicy konkursu mieli możliwość konsultowania obranej przez nich strategii z ekspertami Onet-RASP.
Następnie każdy z zespołów prezentował swoją koncepcję przed Jury-składającym się z przedstawicieli takich marek jak np. Dr. Irena Eris czy Polkomtel.
Przewodniczącym Jury był Marek, Dorobisz Dyrektor Kreatywny w Media Impact Polska.
Zwycięską koncepcję przygotowali Jakub Rutkowski ( SMG Starlink), Agnieszka Rogala ( SMG Starcom) i Michał Plewsa ( SMG Mediavest).
Nagrodą w konkursie było 100 tys. do wydania na kampanię na platformie NOIZZ dla domu mediowego reprezentowanego przez dany zespół.
Ola Brzozowska