Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Maj 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Premiera Lecha Ice i Lecha Free w kampanii z Leszkiem Chmielewskim

(fot. materiały prasowe)

Ruszyła nowa odsłona kampanii z Leszkiem Chmielewskim, który w tym roku prezentuje kolejne dwa warianty z rodziny Lecha: Lecha Free oraz nowość Lecha Ice Mojito. Do tej pory działania w ramach kampanii „Leszka Chmielewskiego” dotyczyły marki Lech Premium.

Z Leszkiem i Lechem Ice Mojito orzeźwisz się w tropikach

Press

(fot. materiały prasowe)

Do Shandy dołącza egzotycznie orzeźwiający Lech Ice Mojito.

W spocie Lecha Ice Mojito, Leszek Chmielewski, przybywa na małą, tropikalną wyspę. Rozbitkowie, którzy utknęli pośrodku oceanu, marzą o ochłodzie. Na horyzoncie pojawia się samolot Leszka Chmielewskiego z ładunkiem, który przynosi orzeźwienie: skrzynią wypełnioną schłodzonym Lechem Ice Mojito, czyli połączeniem piwa Lech Premium z lemoniadą o rześkim smaku mojito.

 

 

Leszek wie, że wolność mamy w naturze - rewolucja Lecha Free!

Press

(fot. materiały prasowe)

I wtedy pojawił się Leszek. To nas uskrzydliło.

Drugi spot przenosi widzów do gorącego kraju, w którym pojawienie się Leszka zmieniło jego historię i samych mieszkańców.

Dzięki bezalkoholowemu Lechowi Free poczuli się naprawdę wolni, zainspirowani do zabawy i nieograniczonej swobody.

Ulice miasta wypełnili uśmiechnięci, kolorowi i roztańczeni mieszkańcy, którzy radość i wolność mają w swojej naturze. Nawet prezydent, poddał się działaniu Leszka i dołączył do nieustającej fiesty.

 

 

Za przygotowanie spotów i kampanii odpowiadają: GPD - kreacja oraz nadzór egzekucyjny, OTO Film – produkcja spotu oraz Televisor – postprodukcja. Komunikację PR prowadzi Tailor Made PR. Kampania z Lechem Free i Lechem Ice Mojito zyska również szerokie wsparcie w sklepach oraz na eventach w całej Polsce. Oba spoty będą emitowane w największych kanałach ogólnopolskich oraz stacjach tematycznych.

Klaudyna Polanowska Skrzypek

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.