Premiera Lecha Ice i Lecha Free w kampanii z Leszkiem Chmielewskim
(fot. materiały prasowe)
Ruszyła nowa odsłona kampanii z Leszkiem Chmielewskim, który w tym roku prezentuje kolejne dwa warianty z rodziny Lecha: Lecha Free oraz nowość Lecha Ice Mojito. Do tej pory działania w ramach kampanii „Leszka Chmielewskiego” dotyczyły marki Lech Premium.
Z Leszkiem i Lechem Ice Mojito orzeźwisz się w tropikach
(fot. materiały prasowe)
Do Shandy dołącza egzotycznie orzeźwiający Lech Ice Mojito.
W spocie Lecha Ice Mojito, Leszek Chmielewski, przybywa na małą, tropikalną wyspę. Rozbitkowie, którzy utknęli pośrodku oceanu, marzą o ochłodzie. Na horyzoncie pojawia się samolot Leszka Chmielewskiego z ładunkiem, który przynosi orzeźwienie: skrzynią wypełnioną schłodzonym Lechem Ice Mojito, czyli połączeniem piwa Lech Premium z lemoniadą o rześkim smaku mojito.
Leszek wie, że wolność mamy w naturze - rewolucja Lecha Free!
(fot. materiały prasowe)
I wtedy pojawił się Leszek. To nas uskrzydliło.
Drugi spot przenosi widzów do gorącego kraju, w którym pojawienie się Leszka zmieniło jego historię i samych mieszkańców.
Dzięki bezalkoholowemu Lechowi Free poczuli się naprawdę wolni, zainspirowani do zabawy i nieograniczonej swobody.
Ulice miasta wypełnili uśmiechnięci, kolorowi i roztańczeni mieszkańcy, którzy radość i wolność mają w swojej naturze. Nawet prezydent, poddał się działaniu Leszka i dołączył do nieustającej fiesty.
Za przygotowanie spotów i kampanii odpowiadają: GPD - kreacja oraz nadzór egzekucyjny, OTO Film – produkcja spotu oraz Televisor – postprodukcja. Komunikację PR prowadzi Tailor Made PR. Kampania z Lechem Free i Lechem Ice Mojito zyska również szerokie wsparcie w sklepach oraz na eventach w całej Polsce. Oba spoty będą emitowane w największych kanałach ogólnopolskich oraz stacjach tematycznych.
Klaudyna Polanowska Skrzypek