"Studio Polska" w TVP Info dobrze wypada w grupie komercyjnej
Program TVP Info prowadzą Katarzyna Matuszewska i Maciej Pawlicki
W czasie emisji "Studio Polska" TVP Info przegrywa z TVN 24 w grupie ogólnej, ale wygrywa w komercyjnej, w której kanał informacyjny Telewizji Polskiej jest tradycyjnie słabszy.
"Studio Polska" to nowa pozycja wiosennej ramówki TVP Info. Program ma formę realizowanej na żywo debaty z aktywnym udziałem publiczności. Prowadzą go: Maciej Pawlicki - autor filmów i programów telewizyjnych, reprezentujący prawicowy światopogląd - i Katarzyna Matuszewska, aktywistka społeczna o poglądach lewicowych.
Po trzech odcinkach "Studio Polska" przyciąga do TVP Info średnio 365 tys. widzów. Widownia podlega dość dużym wahaniom: pierwszy odcinek obejrzało 342 tys. osób, przy drugim audytorium wzrosło do 456 tys., a przy trzecim spadło do 291 tys. Średnio w czasie emisji "Studio Polska" kanał ma 3,09 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 1,09 proc. w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat). W tej pierwszej grupie TVP Info przegrywa z TVN 24, mającym średnio 3,57 proc. udziału, natomiast w grupie komercyjnej wypada lepiej od TVN 24 (0,97 proc.). Kanał Polsat News ma w tym czasie odpowiednio 0,41 proc. i 0,34 proc. udziału.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 18.05.2016)