Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Studio Polska" w TVP Info dobrze wypada w grupie komercyjnej

Program TVP Info prowadzą Katarzyna Matuszewska i Maciej Pawlicki

W czasie emisji "Studio Polska" TVP Info przegrywa z TVN 24 w grupie ogólnej, ale wygrywa w komercyjnej, w której kanał informacyjny Telewizji Polskiej jest tradycyjnie słabszy.

"Studio Polska" to nowa pozycja wiosennej ramówki TVP Info. Program ma formę realizowanej na żywo debaty z aktywnym udziałem publiczności. Prowadzą go: Maciej Pawlicki - autor filmów i programów telewizyjnych, reprezentujący prawicowy światopogląd - i Katarzyna Matuszewska, aktywistka społeczna o poglądach lewicowych. 

Po trzech odcinkach "Studio Polska" przyciąga do TVP Info średnio 365 tys. widzów. Widownia podlega dość dużym wahaniom: pierwszy odcinek obejrzało 342 tys. osób, przy drugim audytorium wzrosło do 456 tys., a przy trzecim spadło do 291 tys. Średnio w czasie emisji "Studio Polska" kanał ma 3,09 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 1,09 proc. w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat). W tej pierwszej grupie TVP Info przegrywa z TVN 24, mającym średnio 3,57 proc. udziału, natomiast w grupie komercyjnej wypada lepiej od TVN 24 (0,97 proc.). Kanał Polsat News ma w tym czasie odpowiednio 0,41 proc. i 0,34 proc. udziału.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 18.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.