Siatkarze w kampanii Plusa kibicują piłkarzom, którzy szykują się do Euro 2016
(fot. youtube.com)
Siatkarze reprezentacji Polski w towarzystwie trenera Stephane Antigi w najnowszej kampanii Plusa promują ofertę Ipli przeznaczoną dla kibiców Euro 2016.
Korzystający z oferty operatora (m.in. "Ja+ Abonament") i nowi klienci sieci Plus będą mogli skorzystać z usługi Futbol 2016 w Ipla, w ramach której w dwóch kanałach (Polsat Sport 2, Polsat Sport 3) pokazane zostaną wszystkie mecze piłkarskich mistrzostw Europy. Kampania informująca o tej promocji od wczoraj prowadzona jest w telewizji, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Jej kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Media zakupił dom mediowy Vizeum. Za reżyserię odpowiada Bartek Prokopowicz, za produkcję - dom produkcyjny TPF.
(18.05.2016)