Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W kampanii Škody dzieci testują samochody

Volkswagen Group Polska do kampanii Škody pt. "Najmłodsi testują nowe pokolenie Škody" zaprosił dzieci. To pierwsza w historii marki kampania wspierająca lokalnych dilerów.

W działaniach reklamowych Škody  występują dzieci, które w zabawny sposób testują samochody. Szeroka kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, kinie, prasie, Internecie i za pomocą materiałów POS. W jej ramach odbywają się też eventy. Działania potrwają do końca czerwca br. 

Za przygotowanie kampanii odpowiada krakowska agencja Opcom, która na stałe współpracuje z marką. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Kalicińscy.com. Media zaplanował i zakupił MediaCom.

(DR, 18.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.