Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu w Coca-Cola Poland Services

Mikołaj Ciaś (fot. materiały prasowe Coca-Cola Poland Services)
Mikołaj Ciaś odpowiada za stworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce.
Dyrektor marketingu to nowe stanowisko w firmie Coca-Cola Poland Services. Dotychczas kompetencje związane z marketingiem były podzielone między menedżerów odpowiedzialnych za poszczególne kategorie.
"Powierzenie i skonsolidowanie całego portfela marek gazowanych i niegazowanych w rękach Mikołaja Ciasia jest efektem nowej strategii i podejścia firmy, mającej na celu uspójnienie struktury działu marketingu, ale także w dużej mierze jest wyrazem uznania dla jego dotychczasowych dokonań i sukcesów w zarówno obszarze działań marketingowych, jak i zarządzania zespołem" - napisano w komunikacie prasowym.
Mikolaj Ciaś od 2005 roku pracuje dla portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił funkcję senior marketing managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych, w tym za marki Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Kinley oraz innowacje w obrębie kategorii. Był także odpowiedzialny za grupę marek Coca-Cola w regionie Europy Północnej i Centralnej obejmującym: Polskę, Czechy, Słowację oraz kraje bałtyckie. Odpowiadał także za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek. Jako marketing and commercial activation manager zarządzał zespołem dedykowanym projektowi UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialnym za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w obu tych krajach. Był także szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy.
(PR, 17.05.2016)
